.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض دانشجويي به پرداخت 100 ميليونی به نمايندگان

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان تهران نامه سرگشادي را خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نوشتند و به پرداخت مبلغ 100 ميليون تومان از سوي مجلس به نمايندگان اعتراض كرده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، در ابتداي اين نامه با بيان اينكه آيا مردم را امر به نيكي مي‌كنيد و خود را فراموش مي‌كنيد؟ تصريح شده است: اصولگرايي به دور از نامي صرف براي جناحي خاص تفكري است كه مولفه‌هاي عدالت اسلامي چون ساده‌زيستي، مبارزه با فساد، فقر و تبعيض - برابري و آزادي‌خواهي، تاكيد بر احقاق حقوق محرومان و مستضعفان، دفاع از كوخ‌نشينان و پابرهنگان، همدردي با فقرا، مبارزه با سرمايه‌داري، به معناي غربي آن را در بر دارد.

بسيج دانشجويي دانشگا‌ه‌هاي تهران در نامه خود خاطر نشان كرده است: با كمال تاسف امروز شاهد آن هستيم كه عده‌اي داعيه دار اين تفكر در قوه مقننه هستند و با اختياراتي كه همان مستضعفان با چشماني اميدوار جهت رفع مشكلات خويش در امر مسكن، اشتغال، ازدواج و هزاران مشكل ديگر به آنان تفويض كرده‌اند اعتباري معادل 100 ميليون تومان براي هر نماينده‌ در نظر مي‌گيرند كه نيمي از آن بلا عوض و يك سوم آن قرض‌الحسنه و مابقي آن جهت تهيه خودرو به آنها اعطا شده است، و اين در حالي است كه جوانان اين مرز و بوم براي امر ازدواجشان دغدغه دريافت يك وام پنج ميليون توماني را دارند، وعده‌اي براي پرداخت وديعه مسكن كه حالا به يك چهارم قيمت مسكن ارتقا پيدا كرده و در انديشه چه حل مشكلاتشان مانده‌اند.

در ادامه اين نامه سرگشاد آمده است: آيا تاسي به تفكر علوي امام راحل آن پير فرزانه و لمس محروميت و مظلوميت مستضعفان و محرومان جامعه توسط نمايندگان اينگونه است؟ آيا چشيدن تلخي محروميت و رنج گرسنگان و پابرهنگان اين چنين است فاين‌تذهبود؟

در بخش ديگري از اين نامه آمده است: از آنجا كه يكي از وظايف اصلي دانشگاهيان مقابله با انحراف در ارزش‌هاي اسلامي انقلاب در همه سطوح است ما دانشجويان بسيجي دانشگاه‌هاي استان تهران به عنوان قشري فهيم و در صحنه و با پيروي از راه امام (ره)، و مقام معظم رهبري ضمن محكوميت اين تصميم و تشكر از نمايندگان مخالف اين تصميم و به عنوان تكليفي ديني به ساير نمايندگان توصيه مي‌كنيم كه دار دنيا چند صباحي بيش نيست بين خود و خدا خلوتي گزينند و وجدان را قاضي كنيد و به فرموده امام (ره)، در خدمتگذاري به مستضعفان و محرومان كوتاهي نكنيد كه يكي از با ارزش‌ترين كارها نزد خداوند خدمت به مردم است، از تبعيض بين خود و ساير مردم كه ظلمي است بزرگ دست بداريد كه در آخرت بايد پاسخگو باشيد.

در پايان اين نامه آمده است: پاسخگوي مردمي كه همواره از ابتداي انقلاب با جانفشاني و ايثار هم صدا با مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي در راه اعتلاي اين انقلاب كوشيده و مي‌كوشند، بوده و اميدواريم با تلاش و جلوگيري از اتخاذ چنين تصميماتي اين امانت يعني نمايندگي جهت اجراي عدالت را به بهترين نحو حفظ كنيد و با اين تلاش‌ها قدرشناس ملت شريف ايران كه به فرموده حضورت روح الله، ولي نعمت شمايند باشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ک- د 16 مهر 1387
کجاست شعارهای فریبنده انتخاباتی - بترسید از نفرین مردم و آه دل مظلومان در انتظار بهبودی اوضاع
عبداله خاکی 16 مهر 1387
تعالي
بايد ازجنابان پرسيد چنانچه مرحوم مدرس زنده بود
عکس العملش با صد مليون چه بود. والسلام
نا شناس 18 مهر 1387
مجلس ارزشی حقوق خویش را از نظام هماهنگ حقوق جدا کرد !!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.